زانکو وب
دسترسی به موضوعات وبلاگ
عنوان یا بخشی از موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید

سیستم همکاری در فروش زانکو تک

سیستم همکاری در فروش و کسب درآمد زانکو تِک یک سیستم فروش بدون واسطه است که در ازای فروش محصولات و بازاریابی توسط اشخاص به آنها کمیسیون پرداخت خواهد کرد. در این سیستم کاربران متقاضی فروش با معرفی محصولات و بازاریابی به روش های مختلف همچون بازاریابی دهان به دهان، حضوری، تلفنی، شبکه های اجتماعی و بلاگری اقدام به معرفی کالا ها و خدمات زانکو تک کرده و به ازای فروش محصولات کمیسیون خود را دریافت خواهند کرد. در واقع سیستم همکاری در فروش یک چرخه بین فروشنده محصول (زانک تک)، بازاریاب و خریدار نهایی است.

فروشنده محصول

فروشنده میتواند یک شرکت بزرگ، سازمان، وارد کننده یا یک خرده فروش باشد که اقدام به فروش و ارئه محصولات و خدمات خود می کند. محصولات می توانند یک جسم فیزیکی باشند همچون لوازم خانگی، موبایل، دستگاه کارتخوان و … یا به صورت محصولات آموزشی و خدماتی باشند همچون آموزش شبکه، آموزش مالیات، آموزش میکاپ و … .

 

بازاریاب یا کارشناس فروش

بازاریاب یا کارشناس فروش می تواند یک شرکت یا شخص باشد که اقدام به معرفی محصولات فروشنده می کند. و سعی بر این دارد که محصول فروشنده را از طریق روش های مختلف به یک کالای جذاب برای خریدار تبدیل کند. ترویج می کنند که محصولا معرفی شده ارزشمند است و خریدار را متقاعد کرده که از این کالا و خدمات استفاده کند. و اگر معرفی آنها منجر به خرید نهایی شود، زانکو تک مقداری از درآمد حاصله از فروش را که تعیین شده است را به بازاریاب می دهد.

 

نحوه پرداخت کمیسیون در زانکو تک

در سیستم های همکاری در فروش روش های مختلفی جهت کسب درآمد وجود دارد همچون پرداخت به ازای خرید، پرداخت به ازای کلیک، پرداخت به ازای معرفی و … که سیستم همکاری در فروش زانکو تک کمیسیون ها را در ازای خرید واریز خواهد کرد. این ساختار استاندارترین حالت ممکن در سیستم های همکاری در فروش است که فروشنده درصدی از سود فروش خود را در ازای خرید نهایی به بازایاب خواهد داد.

پشتیبانی واتساپ ما اینجا ایم که به شما کمک کنیم! با ما غریبه نباشید. یکی از پشتیبان ها را انتخاب کرده و با ما صحبت کنید.