زانکو وب
دسترسی به موضوعات وبلاگ
عنوان یا بخشی از موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید

سرویس استعلام خلافی وسیله نقلیه

با سرویس استعلام خلافی زانکو تِک
از مبلغ، زمان و محل جریمه‌های خودروتان مطلع شوید!

برای استعلام خلافی خودرو کافیست شماره پلاک خودرو به تنهایی و یا با تلفن همراه مالک و کد ملی مالک را وارد کنید. برای استعلام خلافی نیازی به ثبت نام در سامانه سخا ندارید و استعلام خلافی بدون نیاز به کد انجام می‌شود.

هزینه استعلام خلافی ۵۲،۰۰۰ ریال است. لازم به ذکر است که زانکوتِک دخل و تصرفی در تعیین این هزینه ندارد.

روش های دریافت خلافی

استعلام اینترنتی خلافی خودرو در سامانه های اینترنتی
  • در زانکو تِک استعلام خلافی خودرو به دو صورت امکان‌پذیر است:
  • استعلام جزئیات خلافی و پرداخت با پلاک: در این روش، تسویه خلافی به صورت آنی انجام می‌شود و جزئیات کامل جرائم رانندگی قابل مشاهده است. استعلام خلافی با پلاک ملزم به پرداخت ۵۲,۰۰۰ ریال است. و همچنین هزینه اشتراک عضویت در زانک تِک که از اعتبار شما کسر و احراز هویت با کد ملی و شماره موبایل مالک وسیله نقلیه انجام می‌شود.
  • استعلام مجموع خلافی با پلاک بدون جزئیات: در این روش، امکان استعلام خلافی و مشاهده مجموع مبلغ جرائم، و وضعیت شکایت وسیله نقلیه امکان‌پذیر است. در این روش دیگر نیازی به احراز هویت نیست و می‌توانید مجموع مبالغ خلافی وسیله نقلیه خود را مشاهده و نسبت به پرداخت آن اقدام کنید. این روش استعلام خلافی ملزم به پرداخت ۵۲,۰۰۰ ریال و همچنین هزینه اشتراک عضویت در زانک تِک می باشد. که از اعتبار پنل کسر می گردد.
استعلام خلافی با VIN
  • با ارسال کد VIN خودروی خود به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ می‌توانید مبلغ کل جرایم رانندگی خودروی خود را دریافت کنید.
استعلام خلافی با پیامک
  • با ارسال کد VIN خودروی خود به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ می‌توانید مبلغ کل جرایم رانندگی خودروی خود را دریافت کنید.
دریافت خلافی خودرو با کد USSD
  • با هر مدل گوشی که دارید بدون نیاز به اینترنت، می‌توانید کد #۱۱۰* را شماره گیری کرده و خلافی خودروی خود را دریافت کنید.

 

پشتیبانی واتساپ ما اینجا ایم که به شما کمک کنیم! با ما غریبه نباشید. یکی از پشتیبان ها را انتخاب کرده و با ما صحبت کنید.