زانکو وب
دسترسی به موضوعات وبلاگ
عنوان یا بخشی از موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید

آغاز فعالیت زانکو تک

زانکو تِک به عنوان یک پلتفرم همکاری در ارائه و فروش سرویس، خدمات و کالا ها فعالیت می کند. به طور کلی فعالیت زانکو تک نتیجه ساخت، انتشار و فروش کالاها و سرویس های همکاری در فروش می باشد. در سیستم زانکو تِک تمرکز بر روی بازاریاب ها در بنگاه های اقتصادی متفاوت قرار داده شده تا محصولات و خدمات سایر برند ها را ترویج کنند. با توجه به اینکه هر کسی می تواند یک بازاریاب وابسته باشد.

لذا نیاز اساسی، دسترسی به سیستمی است که حداقل نیازمندی های آن ها را برآورده کند و تمامی درخواست های مشتریان آنها را به پول تبدیل کند. در زانکو تک بازاریاب دیگر نیاز نیست که خود را با کارهای متفاوت با ریسک های مختلف روبرو کند چرا که وظیفه ساخت و تولید، ترویج و پشتیبانی به عهده زانکو تِک می باشد.

در چنین شرایطی بنگاه اقتصادی می تواند با سرعت، بدون خطر پذیری و به راحتی فعالیت خود را در زمینه فروش کالا آغاز کند. امید است که استفاده از این پلتفرم سبب به نتیجه رسیدن تلاش های همه بنگاه های اقتصادی را فراهم کند.

پشتیبانی واتساپ ما اینجا ایم که به شما کمک کنیم! با ما غریبه نباشید. یکی از پشتیبان ها را انتخاب کرده و با ما صحبت کنید.